آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی پرگویشورترین زبان اتحادیه اروپا با بیش از ۹۴ میلیون سخنور می باشد.  این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس بخشی از لیختن اشتاین و بلژیک زبان رسمی به حساب می‌آید.
زبان آلمانی شامل دو گویش اصلی آلمانی بالا و آلمانی پایین و همانند انگلیسی دارای تعداد زیادی از گویش‌های فرعی است. بر اساس این زبان، زبان معیاری با نام آلمانی معیار وجود دارد که بیش‌تر به آلمانی بالا شبیه است.این زبان معیار ملاک آموزش به خارجی‌هامی باشد و نوعی زبان میانجی به حساب می آید.

آموزش زبان آلمانی برای کار

اتریش، بلژیک، لیختنشتاین، لوکزامبورگ و سویس از جمله کشورهای صنعتی اروپایی به شمار می آیند که زبان آلمان زبان رسمی  این کشورها می باشد. پس با یادگیری و آموزش زبان آلمانی می توانید شرایط شغلی زیادی در اروپا برای خود ایجاد نمایید.
همین که تخصصی داشته باشید و به زبان آلمانی هم مسلط باشید فرصت‌های شغلی بسیاری برای خودتان ساخته‌اید. اقتصاد صنعتی و توسعه یافته آلمان باعث شده تا خیلی‌ها برای کار کردن در آن دل خود را صابون بزنند.
بسته به وضعیت بیکاری، قطعا می‌توانید در این کشورها خودتان را به کار مشغول کنید. حتی اگر به کارهای ساختمانی، فنی و بسیاری از شغل‌های مرسوم دیگر آشنا باشید هم می‌توایند در این کشورها کار کنید.

آموزش زبان آلمانی برای تحصیل

با توجه به افزایش پذیرش مهاجر از سوی آلمان و پیشگامی و شتاب روزافزون این کشور در امر آموزش دانشگاهی و تکنولوژی، و امکان آموزش رایگان و حتی ارائه ی فاند تحصیلی (FUND) آلمان به یکی از بهترین کشورهای پذیرای دانشجو تبدیل شده است.
گفتنی است که اغلب رشته های دانشگاهی ایران بجز برخی از رشته های علوم انسانی در دانشگاه های آلمانی قابلیت ادامه ی تحصیل را دارا می باشند.

آموزش زبان آلمانی و سطوح آن

زبان آلمانی شامل سه سطح مقدماتی (A) -میانی (B) و پیشرفته (C) تقسیم می شود که به شرح زیر است

دوره ی A

این دوره خود شامل ۲ دوره ی A1.1 و A1.2 می باشد.پس از دوره ی A1 دوره ی A2 نیز شامل دو دوره ی A2.1 و A2.2 می شود.
زبان آموزانی که دوره ی A1 را می گذرانند قادر به شرکت در آزمون Gothe-zertfihat A1 (یا همان GZ-A1) می باشند.(و پس از سطح A2 قادر به شرکت در ازمون GZ-A2)

دوره ی B

این دوره نیز خود به دو بخش کلی B1 و B2 می شود که هر کدام چندین زیر سطح دارند.B1 به سه سطح B1.1-B1.2 و+B1 می باشد.بسیاری از افرادی که به دنبال پذیرش مشروط در دانشگاه های آلمان می باشند در آزمون GB-B1 شرکت می کنند که این گواهی برای سفارت آلمان نیز معتبر می باشد.
دوره ی B2 شامل ۴ سطح B2.1-B2.2-B2.3  و B2.4 می باشد.زبان آموزان پس از گذراندن این دوره در آزمون GZ-B2 شرکت می کنند. زبان آموزانی که قصد ادامه ی تحصیل در آلمان را دارند و از سطح مطلوبی برخوردار هستند در آزمون Test Daf شرکت می کنند. قبولی در این آزمون به منزله ی تسلط بر زبان آلمانی و امکان ادامه ی تحصیل در آلمان می باشد.

دوره ی C

در برخی از رشته ها مانند پزشکی نیاز به ارائه ی مدرک c1 وجود دارد که با شرکت در آزمون GZ-C1 این امکان میسر می باشد.این سطح که بالاترین سطح زبان آلمانی می باشد به صورت تخصصی به بررسی مطالب می پردازد.

آموزش خصوصی زبان آلمانی و مزایای آن

یکی از اصلی ترین مزیت های آموزش خصوصی زبان آلمانی این است که موضوعات آموزش داده شده با توجه به سطح علمی شرکت کننده انتخاب می شود. به همین دلیل خیلی از کلاس های دانشگاهی و عمومی اغلب بی فایده بوده و بازده بسیار پایینی دارند. علت این امر آن است که مطالب و یادگیری آن ها  برای بعضی از دانشجویان بسیار ساده بوده و برای برخی دیگر سنگین و پیچیده به نظر می رسد که مستلزم تلاش بیشتر این زبان آموزان می باشد. آموزش خصوصی زبان آلمانی این مشکل را حل کرده است. شما با شرکت در این کلاس خصوصی زبان آلمانی اطمینان حاصل می کنید که مربی روی نیازها و توانایی های فردی خود شما تمرکز می کند و یادگیری در بالاترین سطح خواهد بود چرا که دیگر نیازی به افزایش و یا کاهش سرعت آموزش نبوده و سرعت آموزش کاملا مطابق با سطح یادگیری شما تنظیم می شود.

تدریس خصوصی زبان آلمانی با اُستادیوم

موسسه ی آموزش خصوصی زبان های خارجی اُستادیوم آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی تدریس خصوصی زبان آلمانی به زبان آموزان گرامی می باشد

 

مطالب مرتبط