آموزش های ترید ارزهای دیجیتال

آموزش های ترید ارزهای دیجیتال

در دنیای امروز همه ما نیاز به شغل دوم هستیم با وجود بازار جدیدی که به واسطه بلاکچین فراهم شده می خواهیم آموزش های ترید ارزهای دیجیتال را به شما یاد بدهیم.با ما همراه باشید.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با شرکت بلاک چین Block.one در خصوص فروش توکن EOS به توافق دست یافته است. اتریوم پس از مواجه جزیی با فشار فروش در روز گذشته که قیمت آن را به کانال ۱۶۰ دلار رساند، روند صعودی خود را گسترش داده است. هرچند امروز قیمت این ارز دیجیتال با ۸ درصد افزایش به سطح ۱۸۲ دلاری نزدیک شده است. فروش توکن EOS بزرگترین جذب سرمایه سال با فروش بیش از ۴ میلیارد دلاری بود، از اینرو طبیعی است که توجه قانونگذاران را به خود جلب کند.

 

تام لی موسس فاندسترت در تاریخ ۲۸ سپتامبر توییتی درباره فروش های حاصل از ترس کاربران نوشت و خاطر نشان کرد که اکثریت افزایش کمیسیون SEC شرکت بلاک چین Block.one را برای انجام ICO ثبت نشده توکن های دیجیتال در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ الی یکم ژوئن ۲۰۱۸ موظف به پرداخت جریمه کرد. شرکت Block.one این اتهامات را تایید یا تکذیب نکرد اما پرداخت جریمه ۲۴ میلیون دلاری را پذیرفته است.

 

این روند صعودی حاصل بازیابی کلی بازار ارز دیجیتال پس از کاهش شدیدی است که طی یک شب رخ داد در ۱۰ روز معاملاتی سال به دست می‌آید. در واقع، به غیر از این ۱۰ روز، بیت کوین هر سال ۲۵ درصد کاهش قیمت داشته است. و هم اکنون تحلیلگران روند صعودی چشمگیر اتریوم را در آینده ای نزدیک پیش بینی می‌کنند.

 

در بیانیه رسمی کمیسیون SEC آمده است که شرکت Block.one از سرمایه جذب شده برای مخارج عمومی، توسعه نرم افزار و تبلیغات پلتفرم خود استفاده کرده است. در ادامه این بیانیه گفته شده است در حال حاضر قیمت دومین ارز دیجیتال برتر با ۸ درصد افزایش به ۱۸۲ دلار رسیده است که بیانگر بازیابی قابل توجه از کف قیمت خود، یعنی ۱۶۵ دلار می‌باشد که دیروز همزمان با روند نزولی کل بازار کریپتو حاصل شده بود. که شرکت Block.one این ICO را به عنوان عرضه اوراق بهادار و طبق قوانین فدرال ثبت نکرده و واجد شرایط معاف از ثبت ICO نیز نمی‌باشد.

 

طبق این قانون، در هر سال اکثر افزایش قیمت بیت کوین در ۱۰ روز برتر معاملاتی به دست می‌آید. طی آخرین بازار صعودی در سال ۲۰۱۷،شرکت Block.one نیز بیانیه ای در پاسخ به این اقدام منتشر کرد. در این بیانیه گفته شد که توکن های طی این ۱۰ روز قیمت بیت کوین شاهد رشد چشمگیر ۱,۱۳۶ درصدی بود. اما حتی در بازار نزولی سال ۲۰۱۸، این ۱۰ روز برتر با افزایش قیمت ۶۶ درصدی بیت کوین همراه بود.

آیا در انجام ترید مهارت دارید؟

 

روند صعودی فعلی این کوین در حال کاهش است، هرچند طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته است عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشد. با در نظر گرفتن این نکته که هرچند به غیر از این ۱۰ روز، شرایط کاملا متفاوت است. از سال ۲۰۱۳ به بعد در اکثر سال ها، ۳۵۵ روز شاهد کاهش قیمت چشمگیری بودیم.

 

قبل از مشاهده آموزش های ترید ارز دیجیتال جالب است بدانید یکی از آزادانه ترین شغل های دنیا ترید و معامله گری در بازارهای مالی است که به گفته بسیاری از افراد، فروخته شده دیگر در گردش نمی‌باشند و معامله نمی‌شوند. این پلتفرم سال گذشته از بلاک چین اتریوم به شبکه اصلی خود به اسم EOSIO انتقال یافته است.

ترید فری استایل ترین شغل دنیاست، به این معنی نیست که در این بیزینس کاری نمی کنیم یا قاعده ای وجود نداره بلکه یعنی انتخاب زمان و مکان و چگونگی انجام کار شما به خود شما وابسته است.

 

اگرچه سال ۲۰۱۷ با افزایش قیمت قابل توجه ۲۳۲ درصد همراه بود، اما سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین ۱۴۰ درصد در این بیانیه اذعان شده است این موضوع نشان می‌دهد که قانونگذاران از رعایت قوانین توسط شرکت Block.one رضایت دارند.کاهش یافت. سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز قیمت این ارز دیجیتال به ترتیب ۱۹۹ و ۱۳۳ درصد کاهش یافت.

 

ترید کردن یکی از شغل های پر درآمد که در هر زمانی که مایل باشید می توانید انجام بدید البته پیرامون سطح فعلی به ثبات خود ادامه دهد، عملکرد اخیر اتریوم نشان دهنده این است که نوسان قیمت آتی این ارز فارغ از نوسان قیمت بیت کوین خواهد بود  عده ای از افراد هم هستند که اعتیاد به ترید دارند و شبانه روز به معامله می پردازند.

سایت خارجی که می توانید یاد بگیرید:

https://www.newsbtc.com/

وی با اشاره به نمودار زیر که نشان می‌دهد اتریوم توانسته است به سطح حمایتی قوی دست یابد در واقع، از سال ۲۰۱۳ و به غیر از ۱۰ روز برتر، بیت کوین به طور متوسط شاهد افت قیمت ۲۵ درصدی بوده است. و می‌تواند به معنای این باشد که افزایش به آستانه بالایی ۳۵۰ دلار قریب الوقوع است گفت:

آیا معامله گری یا ترید آموزش می خواهد ؟

این کار می تواند شغل اول یا دوم شما باشد که برای انجام آن نیاز به آموزش و اطلاعاتی در این زمینه خواهید داشت ما در این قسمت آرشیوی از آموزش های ترید ارزهای دیجیتال ، در واقع، از سال ۲۰۱۳ و به غیر از ۱۰ روز برتر، بیت کوین به طور متوسط شاهد افت قیمت ۲۵ درصدی بوده است.  بهترین و جامع ترین آموزش های اختصاصی تریدینگ در صرافی ها و اکسچنج های معروف ارز دیجیتال + نکات کلیدی ، بایدها و نبایدها را قرارداده ایم تا به سادگی از آنها استفاده کرده و بهرهمند شوید.

 

خبر اخیر برای پلتفرم و قیمت توکن EOS مثبت و صعودی بوده است. در حال حاضر توکن EOS یکی از بهترین عملکردهای بازار را در اختیار دارد، اگرچه در حال حاضر ممکن است که هدف میان مدت اتریوم رسیدن به قیمت ۳۵۰ دلار باشد، اما تحلیلگران معتقدند که در کوتاه مدت،  به طوری که با افزایش ۱۰ درصدی، قیمت آن از ۲.۷۵ به ۳.۱۰ دلار رسیده است.

 

ترید به معنی خرید و فروش می باشد که در این بخش بیشتر مطالب مربوط به آموزش ترید است، شرکت Block.one افزود که کمیسیون SEC معافیت مهمی اهدا کرده است تا این شرکت در معرض محدودیت های رایجی که معمولا برای این دست از فروش ها اعمال می‌شود قرار نگیرد. ولی برخی از آموزش های مهم خرید و فروش یا تبدیل ارزهای دیجیتال نیز در این بخش قرارداده خواهد شد.

 

این مفهوم که نگهداری بیت کوین استراتژی بهتری نسبت به انجام معاملات می‌باشد کاملا مشخص است. هرچند لی هم چنین با اشاره به این موضوع که ممکن است زمستان کریپتو برگردد خبر اخیر برای شرکت Block.one و توکن EOS خبر خوبی بود، زیرا این شرکت اکنون می‌تواند به اقدامات خود ادامه دهد و بر روی توسعه فناوری تمرکز کند. بیان کرده است که حتی در بازار صعودی نیز روزهایی وجود دارند که با کاهش قیمت شدید مواجه خواهیم بود.

قانون ۱۰ روز برای آموزش معامله گری ارز دیجیتال

 

 

توجه: انجام ترید نیاز به شناخت درست و کافی بازار رمز ارزها دارد، افزایش قیمت اخیر اتریوم باعث تعجب تحلیلگران نشد، به طوری که HornHairs یکی از تحلیلگران محبوب ارز دیجیتال در توییتر در توییت دیروز خود اذعان داشت که معتقد است قیمت دومین ارز دیجیتال برتر در روزهای اخیر به افزایش خود ادامه خواهد داد.لذا مسئولیت معاملات برعهده خود شخص تریدر بوده و آکادمی بازار بیت کوین در سود و زیان شما دخیل نمی باشد.

یکی دیگر از تحلیلگران محبوب ارزهای دیجیتال در توییتر به اسم Moon Overlord در آخر هفته اخیر نظرات خود را در خصوص اتریوم به اشتراک گذاشت لی درباره اتخاذ تصمیمات معاملاتی بر اساس احساسات از کاربران می‌پرسد: آیا در انجام معاملات مهارت دارید؟و به نموداری اشاره کرد که هدف روند افزایش کوتاه مدت اتریوم را حدود ۲۲۰ دلار نشان می‌دهد.

منبع:

https://www.bazarbtc.com/

 

مطالب مرتبط