بالا بردن رتبه سایت در گوگل

ما در تیم سریرنوین به تجربه دریافته‌ایم تنها راهی که کسب و کارهای کوچک و نوپا می‌توانند از شر هزینه‌های کمرشکن تبلیغات و چاپ بنر و تراکت و آگهی‌های تلویزیونی خلاص شوند استفاده از دنیای اینترنت و موتورهای جستجو می‌باشد.

سئو یک خدمت برای کسب و کارها می‌باشد تا به وسیله‌ی آن بتوانند بیشتر و  بیشتر دیده شوند  و برای بالا بردن رتبه‌ سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو از آن بهره ببرند.

لازمه‌ی داشتن یک سایت قدرتمند و یک کسب و کار معتبر، سئو قدرتمند و پربازده آن‌ می‌باشد و و تیم سریرنوین با تخصص و آگاهی قدم در این حوزه گذاشته است و تا کنون نتایج خوبی را رقم زده است.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

یکی از خدماتی که تا کنون در حوزه‌های سئو کمتر به آن پرداخته شده است سئو تکنیکال می‌باشد، تیم سریرنوین با ایده‌های گسترده در این زمینه، تجربه‌ای نوین را برای شما رقم می‌زند، سئو تکنیکال با تکیه بر الگوریتم‌های موتورهای جستجو و آنالیز وبسایت و فعالیت‌ها و ترندهای روز دنیا کسب و کار شما را فعال نگه می‌دارد و مشتریان محصولات و خدمات شما می‌توانند به راحتی وبسایت شما را پیدا کنند و تجربه‌ی لذت‌بخش خرید و استفاده از محصولات شما را کسب کنند.

تولیدمحتوا و سئو سایت

تولید محتوا از دغدغه‌های مهم و اساسی هر کسب و کاری می‌باشد و ما محتوایی دقیق و سئو شده و منطبق با موتورهای جستجو و نیازهای مخاطبین شما تامین خواهیم کرد و شما می‌توانید حضور یک کارشناس و مشاور تولید محتوا را در هر لحظه در کنار خود احساس کنید.

بازاریابی محتوایی از جمله‌ی مواردی است که در حال حاضر با کمترین هزینه بیشترین بازده را دارد و حتی کسب و کارهای بزرگ نیز از این روش برای پربار کردن  و ایجاد فضایی تعاملی و سودمند برای وبسایت و کسب و کار خود از آن‌ بهره می‌برند و ما در تیم سریرنوین با آگاهی از اصول، تکنیک‌ها و ترفندهای بازاریایی محتوایی برای جذب مخاطبین بیشتر و بازار هدف گسترده‌تر به شما کمک خواهیم کرد.

لینک سازی و ایجاد بک‌ لینک‌ها خدمتی دیگر از تیم سریرنوین می‌باشد تا ترافیک وبسایت شما را افزایش دهد. ترافیک بیشتر به معنای اعتماد بیشتر به کسب و کار شما می‌باشد و امتیاز شما را در موتورهای جستجو بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند وبسایتی پربازده داشته باشید و مخاطبان زیادی جذب کنید.

سئو سایت وردپرس

آیا به دنبال جذب مخاطبان خاصی هستید؟ قصد دارید کسب و کار خود را برای یک نقطه‌ی خاص و یک شهر یا منطقه‌ی خاص گسترش دهید؟ قطعا برای این کار حضور یک مشاور برای سئو لوکال یا محلی می‌تواند به شما ایده‌های گوناگونی بدهد. خدمات ما در حوزه‌ی سئو لوکال یا سئو محلی با تکیه بر دانش فنی و مطالعه و استفاده از ابزارهای قدرتمند می‌تواند کسب و کار شما را در مسیر مطمئنی قرار دهد و متناسب با نیاز شما و اهدافی که دارید وبسایت شما را بهینه سازی کند.

این‌ خدمات صرفا بخشی از فعالیت‌هایی می باشد که در تیم سئو سریرنوین به شما ارائه می‌شود. اما همچنان یک نکته‌ی مهم باقی مانده است، دو مورد از فعالیت‌های مهم تیم ما شامل آنالیز و بررسی عملکرد وبسایت شما و مشاوره‌ی ۲۴ ساعته برای کسب و کار شما می‌باشد.

آنالیز وبسایت شامل:

  • بررسی سئو سایت و تحقیق و پژوهش کلمه‌ی کلیدی
  • بررسی لینک‌های شکسته و اشکالات و رفع آن‌ها
  • انتخاب و سئو کلمات کلیدی
  • بررسی وبسایت از لحاظ محتوا و رفع ایرادهای محتوایی
  • آنالیز وضعیت شما در موتورهای جستجو و علی‌الخصوص گوگل

و بسیاری از موارد دیگر که باعث می‌شود نواقص و ایرادات احتمالی وبسایت شما برطرف شوند و وبسایتی بی‌عیب‌ونقص داشته باشید.

به قول متخصصین این حوزه: تمام آن چیزی که مشتریان شما نیاز دارند تا به شما اعتماد کنند وبسایتی بی‌عیب‌ونقص و قدرتمند می‌باشد.

ما در تیم سریرنوین از تمام زوایا وبسایت شما رو مورد بررسی قرار خواهیم داد و نتایج آن را به صورت مستند به شما ارائه خواهیم کرد تا با آرامش خاطر از روند رشد وبسایت خود اطمینان حاصل کنید.

تیم مشاوره‌ی مجرب و متخصص در تمام طول مسیر با شما خواهند بود و به شما ایده‌هایی متناسب با وبسایت شما و کسب و کار شما ارائه خواهند داد و در امر سئو وردپرس یاری‌کننده و همراه شما خواهند بود.

به نظر شما چه چیزهایی یک وبسایت را خاص و قدرتمند می‌کند؟ سرعت بالای سایت، محتوای بی‌نقص، ترافیک بالا، فروش بیشتر، رتبه‌ی گوگل یا رتبه الکسا و چیزهای دیگر؟ ما در تیم سریرنوین تمام این موارد را متناسب با فعالیت و هدف کسب و کار شما برای وبسایت شما ارائه خواهیم کرد.

سئو تکنیکال با ابزارها و ایده‌های نوین، تولید محتوای بی‌عیب و نقص، سئو لوکال و متناسب با هدف شما، لینک سازی، مشاوره و آنالیز تمام چیزی است که نیاز دارید تا طعم موفقیت را بچشید و وبسایتی معتبر و مفید بسازید تا مخاطبین شما هر بار شگفت‌زده شوند.

عقیده‌ای که در تیم سریرنوین داشته و داریم این است که تخصص و دانش فنی حرف اول را در دنیای امروز می‌زند، کسب و کارهایی که در حال حاضر شناخته شده‌اند و همه‌ی ما هر روز از خدمات و محصولات آن‌ها استفاده می‌کنیم تنها با تکیه بر تخصص و دانش و استفاده از ابزارهای تخصصی توانسته‌اند به این جایگاه مهم دست پیدا کنند.

نظر شما چیست؟ یک وبسایت بهینه، قدرتمند و سئو شده در انتظار کسب و کار شماست و می‌توانید روی ما حساب کنید.

همین الان می‌توانید آدرس وبسایت خود را وارد کنید و یا یک تماس با شماره‌‌ تلفن ۰۴۱۳۵۲۶۸۵۷۴  حاصل فرمایید تا با مشاورین و متخصصین ما در زمینه‌ی بهبود عملکرد وبسایت خود و ارتقای کسب و کار خود مشورت کنید.

 

 

مطالب مرتبط