تکنولوژی دستگاه‌ های فلزیاب طلا یاب گنج‌ یاب

تکنولوژی دستگاه‌ های فلزیاب طلا یاب گنج‌ یاب

احتمالا بار ها در مورد دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب مطالب زیادی را شنیده اید و حداقل نحوه کار آن ها را می دانید. اما بسیار مهم است که بدانید فلزیاب ها اساسا با طلایاب ها تفاوت دارند.

تفاوت اصلی در نوع کارکرد آن ها است و این که برای چه اهدافی استفاده می شوند. تکنولوژی گسترده ای از این دستگاه ها در ایستگاه های بازرسی پلیس و فرودگاه ها به کار گرفته می شود که قطعا صرفا طلایاب نیستند.

طلایاب ها برای استخراج معادن و همین طور یافتن فلزات غیر آهنی استفاده می شوند و میدان مغناطیسی آن ها بر اساس یافتن مواردی چون طلا، قلع، مس و پلاتین استفاده می شود و کاملا هم تجاری بوده و از نوع نیمه خودکار و سنگین و … آن را می توانید در بازار بیابید.

خرید و انتخاب دستگاه فلزیاب و طلایاب چگونه است

این دستگاه ها توسط برخی شرکت ها برای مصارف شخصی به فروش می رسند و نمونه های دیگر باید به شیوه های متفاوت خریداری شوند.

مارک های متنوعی در دنیا و بخصوص اروپا، ژاپن و چین این دستگاه ها را طراحی و مهندسی خواهند کرد. بسته به امکانات و برخی تفاوت ها قیمت این دستگاه های مدرن دچار تغییراتی می شوند.

احتمالا شما هم مانند بسیاری دیگر، مدل های عصا مانند، را مشاهده کرده اید که با کنترل دست و حرکت یک میدان مغناطیسی دایره ای شکل و حرکت بر روی زمین کار می کنند.

نحوه تشخیص نوع فلزات در زیرزمین توسط فلزیاب ها

هر کدام از فلزات فاز مغناطیسی متفاوتی را به دستگاه ها القا می کنند و فلزیاب ها از این روش می توانند تشخیص دهند که کدام فلز در خاک و چه عمقی از آن نهفته است (بررسی میزان عمق نیز بر اساس همین فاصله ارسال سنجیده می شوند که در برخی از دستگاه های ضعیف تر این امکان وجود ندارد).

در واقع این اختلاف شنیداری موجود در خاصیت القای این دستگاه ها است که در نهایت به صدا های بوق ممتد بدل شده و به شما اطلاع می دهد که دستگاه فلزی را یافته است.

انتخاب بهترین گزینه فلزیاب مرتبط با فعالیت مشتری

حال اگر کسی قصد خرید و یا تهیه یکی از این دستگاه ها را داشته باشد قطعا در بازار ایران با مشکل مواجه خواهد شد، نخست این که برند های فعال در این حوزه بی شمار بوده و از کشور های زیادی هستند.

از یک سوی دیگر ممکن است اطلاعات کافی را برای انتخاب تکنولوژی دستگاه (فرکانس پایین، القا یا همان پالس و نوسان ساز یک نواخت) نداشته باشید. پس قطعا تهیه آن از یک مرکز معتبر با فعالیت چندین ساله بهترین راه است.

تشخیص نوع دستگاه طلایاب با توجه به زمین و خاک

شما باید بسته به زمین و خاکی که می خواهید فعالیت خود را بر روی آن انجام دهید این دستگاه را انتخاب کنید و جالب است بدانید در زمین های خیس و مرطوب دستگاه های حتی ضعیف امکانات خوبی را ارائه می دهند و کافی هستند.

عموما به دلیل تشخیص مناسب فلز از دستگاه های با ویژگی Just Gold استفاده می شود که قیمت بالایی دارند.

شرکت فلزیاب پرشین شما را در انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب مورد نظر شما راهنمایی خواهد کرد.

تلفن های مشاوره و فروش فلزیاب

۰۹۱۲۴۵۵۵۱۵۴

۰۹۱۲۴۵۵۱۹۸۵

۰۹۱۲۴۵۵۴۸۶۰

۰۹۱۲۸۵۵۸۵۸۹

۰۹۱۲۸۵۵۴۲۶۹

۰۹۱۲۰۹۴۶۰۴۹

۰۹۱۸۲۹۴۶۴۸۸

۰۹۱۸۲۵۷۸۰۱۹

۰۹۱۶۲۴۲۲۵۰۵

۰۹۱۳۰۲۴۶۲۷۴

۰۹۱۱۴۳۳۲۳۸۲

۰۹۱۱۴۳۳۲۳۸۴

www.felezyabpersian.com

 

 

مطالب مرتبط