خرید سرور hp

خرید سرور hp

خرید سرور hp و ثبت سفارش آن به دو صورت قابل انجام می‌باشد روش اول خرید سرور های باندل شده و دارای پارت شرکت اچ پی و یا CTO های آماده شده که از طریق سایت شما قادر به خرید مستقیم این محصولات از همین لینک و روش دوم همانطور که گفته شد اسمبل کردن سرور بر اساس کانفیگ مورد نظر شما بسته به نیاز سازمان خود ثبت سفارش و اقدام به خرید سرور اچ پی مورد نظر خود نمایید.

خرید سرور HP

خرید سرور HPE DL380

خرید سرور HPE DL380 از پرفروش ترین سرورهای جهان هستند با عملکردی عالی ، امنیت ، مقیاس پذیری و کارآیی بسیار بالا و به همراه تنظیمات منعطف که باعث می شود این دست سرورها برای استفاده در هرگونه مشاغل و کسب و کاری مناسب باشد و به همراه گارانتی جامعی که دارد آن را برای هر نوع محیط سروری ایده‌آل می‌کند.

با سرور ML350e Gen8 دیتاسنتر خود را بگونه ای طراحی کنید که تمامی اهداف امروز و آینده شما را بسازد این سرور از معدود سرور های سری Gen8 میباشد که توسط شرکت اچ پی به فروش میرسد این سرور HP از سری سرور های ایستاده ی شرکت اچ پی میباشد ولی این سرور را هم در صورت نیاز میتوان درون رک قرار داد و با انجام این کار سرور باعث اشغال شدن ۵ یونیت از رک خواهد شد.

 

در کنار همه اینها سرور اچ پی DL380 G9 از ۱۲ درایو LFF نیز پشتیبانی می‌شود و اگر نخواهید در قسمت پشتی از رایزر دومی استفاده کنید، می‌توانید یک Cage اضافه کرده و تعداد هاردها را به ۱۵ عدد برسانید.

خرید سرور اچ پی

اکنون مشتریان این امکان را دارند که در زمان خرید سرور اچ پی فهرست کاملی از تجهیزات را بر اساس واقعیت‌های بازار تهیه کنند، به راحتی محصولات را با همدیگر مقایسه کنند، از وجود آن‌ها در بازار ایران اطمینان داشته باشند، قمیت‌های به روز آن‌ها را دریافت کنند، از اطلاعات طبقه بندی شده‌ و مشخصات محصولات اطلاع حاصل کنند، از راهکارهای خلاق برای کانفیگ آنلاین سرور hp استفاده کنند و در نهایت محصول خود را با یک خرید امن خریداری کرده و در سازمان خود تحویل بگیرند.

در این جا شما فهرست بلند بالایی از انواع سرور های اچ پی و همچنین کانفیگ های مختلف آن را مشاهده می کنید و همچنین می توانید با قابلیت های جدید نظیر که ما برایتان آماده کرده ایم نسب به اسمبل کردن سرور قبل از خرید اقدام کنید و به راحتی خرید سرور اچ پی مورد نظر خود را انجام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

این سرور یکی از انعطاف پذیرترین سرور های ارائه شده به بازار است و به خاطر داشتن قابلیت توسعه پذیری، دسترسی به تمامی تجهیزات آن، آموزش کامل و همچنین تضمین های که شرکت HP در این باره داده است، از پرطرفدارترین سرورهای بازار آی تی و دیتا سنتر ها هستند.

سرور اچ پی G9

از آنجا که سرورهای G9 به عنوان سرورهای مدل جدیدتر با قابلیت های چشمگیری نسبت به نسل های قبل هستند اما با این حال نمی توان سرورهای قبل را منسوخ شده دانست زیرا ممکن است این سرور ها از قابلیت های مورد نیاز جهت یک شرکت و یا سازمان برخوردار بوده و به علت قیمت کم تر برای آنان مناسب تر باشند. از جمله CPU های قدرتمند و قابل پشتیبانی توسط سرور HPE ProLiant DL380 G10 می توان به Intel Xeon Platinum 8165 اشاره کرد که دارای ۲۴ هسته منطقی و ۴۸ هسته مجازی است.

سرور HPE DL380 G10

از آنجاییکه سرور HPE DL380 G10 از ماژول‌های حافظه NVDIMM هم پشتیبانی می‌کنند با استفاده از ماژول‌های ۱۶ گیگابایتی در ۱۲ اسلات، ظرفیت ۱۹۲ گیگابایت فراهم می‌شود. سازمان ها و SMBها به دنبال سرور های دو طبقه قدرتمند و ایمن می باشند که نسل ۱۰ام سرور HPE مدل پرولینت DL380 گزینه ایده آلی برای آنها است.

این سرور دارای بهترین عملکرد و قابلیت توسعه پذیری است و با داشتن ویژگی های مثل امنیت ، سرویس دهی و خدمات عالی و در دسترس بودن به همراه گارانتی جامعی که دارد این سرور را برای هر نوع محیط کاری از کوچک تا بزرگ ایده‌ آل کرده است و شرکت اچ پی از این سرور به عنوان data center standard یاد می کند.

امنیت داده را برای سرورهای پرولیانت نسل ۹ یعنی DL360 و DL380 را تضمین می کند.

کنترولر The HPE Smart Array P440ar/2GB در سرورهای سری نسل نهم HPE ProLiant 10/100 زمانیکه به دستگاه های ذخیره سازی داخلی که سرعت نقل و انتقال داده در این دستگاه ها به ۱۲ گیگابیت بر ثانیه می باشند متصل می گردند می توانند توسط رابط های SAS سرعتی به همین میزان یعنی ۱۲ گیگابیت بر ثانیه را برای انتقال داده فراهم کنند که به قصد افزایش کارایی در messaging ، ساختمان های داده یا سرورهای application است.

https://www.hpparseh.com/product-category/hp-servers/

مطالب مرتبط