شرکت طراحی سایت سمانیک

گروه وکلای پاسارگاد،یک شبکه حقوقی است که به شما کمک می کند تا مشکلات و مسائل حقوقی خود را در قالب مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی در موضوعات ثبت شرکت٬ ثبت علائم تجاری٬ لوگو و نام و نشان و ثبت برند را بر طرف سازید.

ثبت شرکت ثبت برند ٬ ثبت لوگو و ثبت علائم تجاری و دیگر خدمات ارائه شونده، از ابتدا تا انتها به همان مبلغ قرارداد بوده و بدون حتی یک ریال مبلغ اضافی پروسه ثبت شما به پایان خواهد رسید.

افرادی که به توانمندی ها و تخصص خود اطمینان داشته و می خواهند با کمک یک تا چند نفر از هم صنفان و یا هم دانشگاهیان خود به سود و پیشرفت اقتصادی خیلی بیشتر دست پیدا کنند به سراغ ثبت شرکت می روند . تبدیل شدن به یک شخصیت حقوقی نه تنها برای صاحبان خود سود آوری بسیار بیشتری در پی خواهد داشت که می تواند اعتبار و شخصیت آنها را نیز بالاتر برده و به رشد و شکوفایی ایران عزیزمان نیز کمک موثرتری بنماید .

اگر به دنبال فعالیت قانونی و رسمی در ایران هستید، حتما حتما حتما باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.

لازم به ذکر است شرکت ها، انواع مختلفی دارند، نظیر شرکت سهامی خاص،مسئولیت محدود و …. که درباره انواع آن و کاربرد آنها می توایند به مقاله ثبت شرکت چیست؟ مراجعه نمایید. همچنین شرایط و مراحل ثبت شرکت در هر یک از انواع مختلف شرکت های ثبتی بصورت مجزا توضیح داده شده است.

حد نصاب ها برای تغییرات

همیشه شرکا در صلاح و سازش نیستند و مواقعی به اختلافاتی برمیخورند که باعث می شود تصمیم به تغییرات بگیرند.

حدنصاب لازم برای مجامع عمومی فوق العاده در شرکت های مسئولیت محدود ۷۵% و اکثریت عددی سهامداران است و در مجامع عمومی عادی ۵۱% و اکثریت عددی است.

برای مثال: علی و مهدی و حامد در یک شرکت مسئولیت محدود به صورت ذیل شریک هستند.

مشاوره کاملا رایگان و تخصصی در زمینه امورات ثبتی از سوی کارشناسان برجسته و زبده نخستین ثبت جهت مراحل ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت

از دیگر خدماتی غیر مرتبط با این کسب و کار

نقاشی ساختمان

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید