خرید اینترنتی ماوس

شرکت لاجیتک در سال ۱۹۸۱ در سوییس بنا نهاده شده است و به تولید محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر پرداخته است. موس لاجیتک به عنوان یکی از بهترین موس های موجود در بازار می باشد. موس های لاجیتک دارای دو نوع موس بی سیم لاجیتک و موس با سیم لاجیتک می باشد. از پر فروش ترین محصول شرکت Logitech می توان به موس گیمینگ لاجیتک اشاره کرد که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های لاجیتک را برای کاربران فراهم کرده است.

ماوس یا موشواره در سال ۱۹۶۳ توسط شرکت مایکروسافت اختراع شده است. این اختراع باعث شد تا کاربران کنترل بهتر و دقیق تری را بر روی کامپیوتر داشته باشند.

امروزه ماوس های تولیدی شرکت های مطرح جهان دچار تغییرات گسترده ای شده است و از تکنولوژی متفاوتی برای بالا بردن دقت و کارایی محصول استفاده می شود.

ماوس ، از ملزومات لوازم جانبی کامپیوتر است که دارای انواع مختلفی می باشد.

عموم ماوس ها دارای سیم می باشند و به ماوس با سیم (Wired) معروف هستند. این گونه از ماوس ها از طریق سیم به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شوند. پورت های متفاوتی برای برای ماوس با سیم موجود می باشد که دو پورت USB و PS/2 از مرسوم ترین این پورت ها در حال حاضر می باشند. موس لاجیتک مدل m90 یکی از پر فروش ترین ماوس های بازار می باشد که دلیل آن پشتیبانی اکثر دستگاه های دیجیتال از جمله کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.

کاربرانی که نیاز به ماوس با کیفیت برای کارهای طراحی و یا بازی دارند ، بیشتر به سراغ ماوس های با سیم می روند. زیرا در ماوس های با سیم ، دچار مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن نخواهند شد.

نوع دیگر از ماوس هایی که با استقبال فراوان مواجه شده است ، ماوس بی سیم می باشد. ماوس بی سیم ، با استفاده از تکنولوژی هایی از قبیل وایرلس و بلوتوث به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شود. ماوس بی سیم وایرلس عموما به همراه یک عدد دانگل USB عرضه می شود که وظیفه انتقال اطلاعات مابین دستگاه و ماوس را از طریق امواج وایرلس بر عهده دارد. موس لاجیتک بی سیم بلوتوث نیز بدون دانگل و از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود.

ماوس از نظر نوع حسگر به کار رفته در آن به دو نوع تقسیم می شود.

ماوس اپتیکال و ماوس لیزری ، دو نوع این ماوس ها می باشد.

اگر توجه کرده باشید در بسیاری از ماوس های امروزی، یک نور قرمز از زیر ماوس قابل مشاهده است. این نور، حاصل یک چراغ LED کوچک است که زیر آن قرار گرفته است. به چنین ماوسی، نوری (optical) گفته می‌شود. ماوس های لیزری برخلاف باور بسیاری از کاربران،  مرئی نیستند؛ به عبارت دیگر شما با مشاهده به زیر ماوس لیزری، نوری مشاهده نمی‌کنید چرا که ماوس لیزری از اشعه مادون قرمز استفاده می‌کند که با چشم انسان قابل مشاهده نیست.

نقاط قوت ماوس اپتیکال: ارزان بودن هزینه تولید، حساسیت کمتر نسبت به آسیب دیدگی، حرکت راحت‌تر روی صفحات بزرگ به دلیل دقت پایین DPI و طول عمر طولانی لامپ LED مورد استفاده.

نقاط ضعف ماوس اپتیکال: دقت کمتر، برخوردار نبودن از کارکرد صحیح روی صفحات خیلی روشن یا خیلی تیره، ناتوانی در حرکت‌های بسیار ریز و دقیق به دلیل دقت پایین DPI.

نقاط قوت ماوس لیزری: دقت بسیار بالا، قابلیت تشخیص حرکت روی بسیاری از صفحات و حرکت بسیار روان و دقیق به دلیل رزولوشن بسیار زیاد لیزر.

نقاط ضعف ماوس لیزری: گران قیمت، اشکال در تشخیص حرکت روی سطوح شیشه‌ای شفاف، آسیب پذیری بیشتر و طول عمر کمتر نسبت به لامپ های LED.

ماوس گیمینگ لاجیتک دیگر محصولی است که شرکت لاجیتک اقدام به تولید آن می کند. ماوس های گیمینگ لاجیتک عموما دارای کلید های اضافی می باشند که کاربر از طریق آن بتواند راحت تر و با سرعت عمل بیشتری به بازی بپردازد.

از دیگر مزایای ماوس گیمینگ لاجیتک می توان به دقت بالای آن ها در کنار کیفیت خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

شما می توانید قیمت انواع موس لاجیتک را در فروشگاه پورومیکس مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید.

در این فروشگاه انواع ماوس کامپیوتر اعم از ماوس با سیم ، ماوس بی سیم ، ماوس گیمینگ ، ماوس ، حرفه ای ، ماوس بلوتوث و … از برندهای معتبری همچون ماوس فراسو ، ماوس لاجیتک ، ماوس ای فورتک و ماوس شارکون عرضه شده است تا کاربران به راحتی بتوانند از قیمت ماوس ها مطلع شده و اقدام به خرید کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید