نوین پاک ارائه کننده بهترین دستگاه‌های زمین شوی صنعتی در بازار ایران

نوین پاک ارائه کننده بهترین دستگاه‌های زمین شوی صنعتی در بازار ایران

زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی اسکرابر نام گونه‌ای از دستگاه‌های نظافت صنعتی است که برای تمیز کردن و شستشو و همچنین جمع آوری آب آلوده و لکه های روغنی و مایعات از سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. برای انتخاب بهترین زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی که به اسکرابر هم معروف هستند و دارای انواع اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار هستند، باید به متراژ محلی که می خواهیم زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی را در آن بکار ببریم دقت شود. زیرا اگر سطح مورد نظر برای نظافت صنعتی با زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی زیاد باشد و دسترسی به برق در همه جای آن ممکن نباشد، باید از اسکرابر باطری دار به جای اسکرابر برقی استفاده کرد. البته هر دو نوع زمین شوی صنعتی اسکرابر برقی و کف شوی صنعتی اسکرابر باطری دار از قابلیت‌های مورد نیاز برای نظافت صنعتی بهره‌مند هستند و نباید نگران تفاوت در کیفیت نهایی اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار هنگام استفاده باشید.

همچنین هنگام تهیه زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار، باید به حجم مخزن زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی نیز توجه شود. چرا که حجم مخزن هر یک از دستگاه‌های اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار موجود در بازار با هم متفاوت است. برای مثال برخی از انواع اسکرابر کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی دارای حجم بیشتر مخزن آب تمیز و کثیف نسبت به دیگر اسکرابر ها هستند. این مدل‌های اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار مدت زمان بیشتری می‌توانند بدون وقفه کار کنند، چرا که به خاطر بالا بودن مخازن آب، برگشت به محل تخلیه آب در آنها بایستی دیرتر از دیگر انواع زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی با حجم مخزن کم صورت بگیرد. در نتیجه پرسنل مربوط به کار با این دستگاه‌های اسکرابر می‌توانند بدون توقف و در مدت زمان پیوسته‌تری فضای مد نظرشان را نظافت کنند.

یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی باید به آنها توجه کرد، توجه به عرض برس های بکار رفته در انواع زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی است. البته این برس‌ها بسته به سایز دستگاه اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار و اسکرابر دارای سرنشین و بدون سرنشین نیز تفاوت سایز دارند. برای مثال برس‌ها در اسکرابر دارای سرنشین که خود نیز ابعاد بزرگتری در بین دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی دارد، بزرگتر بوده و در نتیجه منجر به شستشوی مساحت بیشتری از فضا در هر بار رفت و آمد دستگاه روی کف می‌شود. البته اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار در ابعاد تفاوت چندانی ندارند و در هر دو برس‌ها با ابعاد و سایزها و جنس‌های مختلف قابل استفاده است.

همچنین زمین شوی صنعتی می تواند دونوع باشد. نوع اول زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی که با برق کار می‌کند و به آن اسکرابر برقی می‌گویند. نوع دیگر زمین شوی صنعتی و کف شوی شارژی است که با شارژ شدن باطری کار می‌کند و به آن اسکرابر برقی می‌گویند. هر دو نوع اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار را می‌توان از شرکت نوین پاک با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب تهیه کرد.

در صورتی که شما نیز برای نظافت فضای مد نظرتان نیاز به کف شوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی اسکرابر دارید اما در انتخاب مدل اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار تردید دارید، می‌توانید با تماس با کارشناسان شرکت نوین پاک که نمایند فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی چندین شرکت بزرگ خارجی همچون شرکت ایتالیایی IPC نیز هستند، از طریق آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ و یا یکی از شماره‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۳۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ مورد مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نوع زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی اسکرابر قرار بگیرید. در وبسایت www.novinpak.com نیز که متعلق به شرکت نوین پاک است، انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون اسکرابر برقی، اسکرابر باطری دار، و دیگر انواع اسکرابر و دستگاه‌های مختلف کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی با درج تصویر و مشخصات قابل مشاهده است، تا شما عزیزان بتوانید با صرف زمان و جستجو، بهترین مدل اسکرابر مد نظرتان را انتخاب و تهیه کنید.

 

مطالب مرتبط