اخذ ویزای استارت آپ انگلستان

افراد بسیار زیادی امروزه مایل هستند که اقامت کشور انگلستان را دریافت نمایند و می توانند موفق به اخذ ویزای استارت آپ انگلستان شوند که این ویزا شرایط و مراحل خاصی دارد. به دلیل مزیت های بسیار زیادی که ویزای استارتاپ انگلستان دارد، امروزه افراد بسیار زیادی تمایل پیدا کرده اند که این ویزا را دریافت نمایند. از جمله مزیت ها این است که هم وضعیت اقتصادی کشور انگلستان رونق می‌گیرد، هم اینکه افرادی که این ویزا را دریافت کرده اند می توانند در یک فضای تجاری بسیار خوب زندگی کنند و اقامت خود و خانواده شان را بگیرند، پس اگر افراد متقاضی ایده های خلاقانه ای در ذهن خود دارند می توانند مراحل اولیه گرفتن ویزای استارت آپ انگلستان را طی کنند و موفق به گرفتن این ویزا شوند.

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که فرد متقاضی با ویزای استارتاپ انگلستان می تواند به مدت دو سال در کشور انگلستان بماند و مجوز سکونت و اقامت موقت همراه با اجازه کار به فرد داده می شود و لازم به ذکر می باشد که هر میزان و مدت زمانی که قبلاً در بریتانیا گذرانده است، به عنوان بخشی از دوسال شما محسوب می‌شود و این ویزا به هیچ راهی و با عنوان دیگری قابل تمدید نخواهد بود و شما برای ادامه سکونت و فعالیت خود در کشور انگلستان پس از اتمام این دو سال، نوع ویزا و اقامت خود را باید تغییر دهید.

در توضیحات تکمیلی در رابطه با ویزای استارتاپ انگلستان می توانیم به این مورد اشاره کنیم که فرد متقاضی نیاز به صرف زمان خاصی در این کشور نخواهد داشت و اجازه دارد شغلی غیر از کسب و کار راه اندازی شده و یا مشاغلی که ایجاد کرده است، داشته باشد.

اگر قصد اخذ ویزای استارت آپ انگلستان را دارید این لینک را دنبال نمایید

ویزا استارت آپ انگلستان مناسب چه کسانی هست؟

ویزای استارتاپ انگلستان برای کارآفرینانی مناسب است که تازه کار هستند و پتانسیل بالایی دارند و اولین بار است که به دنبال راه اندازی کسب و کار در کشور انگلستان می باشند. در صورت کلی متقاضیان این ویزا هنوز کسب و کار خود را در کشور انگلستان شروع نکرده اند و اگر فرد با تجربه‌ای هستید که قصد دارید یک کسب و کار موفق در کشور انگلستان برای خود راه اندازی نمایید، می‌توانیم بگوییم که این ویزا برای شما بسیار مناسب می باشد و می توانید از مهارت شغلی خود در کشور انگلستان نهایت بهره را ببرید.

مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای استارتاپ برای افرادی مناسب است که می توانند زندگی در یکی از قدیمی ترین و در عین حال پیشرفته ترین کشورهای جهان را نیز تجربه کنند.

افرادی هستند که دوست دارند به کشور انگلستان مهاجرت کنند اما سرمایه کافی برای مهاجرت به این کشور را ندارند، این افراد می‌توانند از طریق ویزای استارت آپ اقدام به گرفتن اقامت کشور انگلستان نمایند، زیرا این ویزا به داشتن سرمایه مالی نیاز ندارد و فقط کافیست که از یک نهاد معتبر یک نامه تایید شده برای بیزینس پلن خود بگیرند.

مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای استارتاپ این امکان را به فرد متقاضی می دهد که بتواند همسر و فرزندان تحت تکفل خود را به این کشور ببرد.

شرایط اخذ ویزا استارت آپ انگلستان

افرادی که می خواهند ویزای انگلستان را بگیرند، در ابتدا باید با شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلستان آشنایی کاملی داشته باشند که ما در این قسمت می خواهیم این شرایط را برای شما بازگو کنیم و شما را بیشتر و بهتر با این شرایط آشنا نماییم:

۱_اولین و مهم ترین شرایط اخذ ویزا استارت آپ انگلستان مربوط به شرایط سنی افراد متقاضی می باشد که افراد باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشند تا ویزا به آنها تعلق بگیرد.

۲_از دیگر شرایط مهمی که می توانیم در رابطه با گرفتن این نوع ویزا بیان کنیم، مربوط به مدرک زبان انگلیسی می باشد که فرد متقاضی باید حداقل مدرک زبان آیلتس را داشته باشد تا بتواند این ویزا را دریافت نماید.

۳_از  شرایط دیگر اخذ این ویزا مربوط به نامه تمکن مالی فرد متقاضی می باشد که این نامه به این شرح است که فرد متقاضی باید تمامی گردش مالی سه ماهه خود را که اعم از واریزی ها و برداشت ها می باشد، از بانک دریافت کرده و برای گرفتن این ویزا طی مراحلی به سفارتخانه  ارائه دهد و اگر کارشناسان مربوطه به این نتیجه رسیدند که فرد متقاضی از تمکن مالی بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند خرج زندگی روزانه خود را در کشور انگلستان بپردازد، این ویزا برای فرد متقاضی صادر می شود.

۴_از شرایط مهم دیگر در رابطه با داشتن نامه تاییدیه از یک مرجع مهم و شرکتی در کشور انگلستان می باشد که در رابطه با این موضوع می توانیم بگوییم اگر فرد متقاضی نامه تاییدیه را نداشته باشد، اصلا نمی تواند اقدام به گرفتن ویزا نماید و این ویزا برای فرد متقاضی تحت هیچ شرایطی صادر نمی شود.

۴_از دیگر شرایط مهمی که مربوط به اخذ ویزای استارتاپ انگلستان می باشد، مربوط به این موضوع می باشد که فرد متقاضی نباید قبل از اقدام برای گرفتن ویزای استارتاپ در کشور انگلستان کسب و کاری راه اندازی کرده باشد، در این صورت نمی‌تواند این ویزا را دریافت کند.

۵_ از دیگر شرایط مهم مربوط به عدم داشتن سوء سابقه کیفری و جنایی در کشور مبدا می باشد.

به دنبال اخذ ویزای دانشجویی انگلستان هستید و میخواهید با شرایط آن آشنا شوید؟ پس حتما سری به آژانس انگلیسی تراجونز زده و یا لینک را دنبال نمایید

مراحل اخذ ویزا استارت آپ انگلستان

اولین مرحله مربوط به درخواست فرد متقاضی می باشد که باید به صورت آنلاین تکمیل نماید.

در مرحله دوم فرد متقاضی باید مدارک خواسته شده در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ انگلستان را تهیه کرده که این مدارک شامل برخی از اطلاعات اولیه در مورد شما و همچنین هدف شما به کشور انگلستان و آپلود اسکن نسخه اصلی برخی از اسناد شما می باشد.

مرحله سوم مربوط به افرادی است که اولین بار است که می خواهند به کشور انگلستان سفر کنند که این مرحله به این صورت است که فرد متقاضی باید از نزدیک ترین سفارت یا کنسولگری بریتانیا در کشور خود وقت بگیرد و در آنجا مشخصات بیومتریک و عکس خود را ارسال نماید. اگر شما می خواهید همسر و فرزندان خود را از طریق ویزای استارت آپ کشور انگلستان ببرید، باید به صورت جداگانه این مراحل را برای آنها نیز طی کنید.

از مراحل مهمی که افراد متقاضی باید برای گرفتن ویزا استارتاپ انگلستان پشت سر بگذارند، مربوط به مرحله مصاحبه می باشد که این افراد باید حتما نمره قبولی لازم را در مصاحبه کسب نمایند.

پس از گذراندن تمام این مراحل زمان تصمیم گیری در خصوص درخواست فرد متقاضی می باشد که مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزای استارتاپ انگلستان بستگی به این دارد که شما اگر در خارج از کشور انگلستان باشید، مدت زمان جوابدهی به درخواست شما سه هفته و در صورتی که درخواست در داخل کشور انگلستان باشد، مدت زمان جوابدهی به درخواست شما ۸ هفته می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله چگونگی اخذ ویزای انگلستان را نیز دنبال نمایید

مدارک لازم برای اخذ ویزا استارت آپ انگلستان

در این قسمت می خواهیم در رابطه با مدارک اخذ ویزا استارت آپ انگلستان توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم، این مدارک به شرح زیر می باشد:

۱_اولین مدرک مورد نیاز برای گرفتن این ویزا مربوط به پاسپورت معتبر یا مدرک دیگری می باشد که شامل مشخصات هویتی و ملیت شما باشد.

۲_مدرک مورد نیاز دیگر مربوط به صورت حساب بانکی می باشد که حداقل برای ۲۸ روز قبل از ارائه درخواست ویزای استارت آپ می باشد که این نشان دهنده تمامی موجودی شما در بانک ها است.

۳_مدرک مهم دیگر مربوط به مدرک تسلط بر زبان انگلیسی می باشد که فرد متقاضی باید این مدرک را از یک مرکز مربوطه معتبر دریافت کرده باشد و آن را برای ارائه ویزا به سفارتخانه ارائه دهد. فرد متقاضی باید توانایی زبان انگلیسی خود را در چهارچوب و حدود قوانین کشور مقصد برای اقدام و مهاجرت به استارتاپ انگلیس ثابت نماید. این موضوع به این معنا می باشد که این شخص می بایست در هر چهار جز از مهارت های آزمون که اعم از نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش دادن می باشد، حداقل نمره قبولی را کسب نماید.

شرایط اقامت خانواده با ویزا استارت آپ انگلستان

اولین و مهم ترین شرایطی که برای خانواده فرد متقاضی وجود دارد این است که این افراد در صورتی می توانند همسر و فرزندان خود را از طریق ویزا استارتاپ به کشور انگلستان ببرند که تمامی مراحل طی شده را برای مجوز کار و تحصیل آنها درخواست نمایند و کشور انگلستان با ویزای آنها موافقت کرده باشد.

به دلیل مزیت های بسیار زیادی که کشور انگلستان برای افراد مهاجر در نظر گرفته است، افراد متقاضی امروزه تمایل بسیار زیادی دارند که بتوانند خانواده خود را نیز همراه خود به کشور انگلستان ببرند. در این صورت باید تمامی مراحل و شرایط ذکر شده را برای خانواده خود طی کنند و این ویزا را دریافت کرده و خانواده خود را در مدت زمان اقامت خود در کشور انگلستان همراه با خود به این کشور ببرند.

ویژگی های بیزینس پلن برای ویزا استارت آپ انگلستان

در زمان اخذ ویزای استارتاپ انگلستان طرح تجاری یا بیزنس پلن در ویزای شما تأثیر به سزایی دارد. همانطور که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم طرح تجاری شما از لحاظ سه مورد نوآوری، قابل اجرا بودن و قابل توسعه بودن در کشور انگلستان بررسی می‌شود.

۱_اولین ویژگی بیزنس پلن مربوط به نوآوری ایده شما می باشد. شما به عنوان یک کارآفرین باید یک بیزنس پلن مبتکرانه ارائه دهید. ایده کسب و کار شما باید مطابق با نیازهای موجود یا جدید بازارهای کشور انگلستان باشد و یا یک مزیت رقابتی نسبت به سایر کسب و کارهای مشابه در این زمینه داشته باشد. به عبارت ساده‌تر طرح شما باید کاملا نو و جذاب باشد و در عین حال بتواند پاسخگوی فعلی نیازهای بازارهای رقابتی انگلستان باشد.

۲_ویژگی دیگر بیزنس پلن مربوط به قابل اجرا بودن آن می باشد. قابل اجرا بودن یعنی کسب و کاری که بر اساس بیزنس پلن خود در کشور انگلستان راه اندازی می کنید باید قابلیت سودآوری و تداوم در بازار را داشته باشد و شما به عنوان کارآفرین باید مهارت ها، دانش و تجربه لازم برای اداره موفق کسب و کار خود داشته باشید.

 

قصد دریافت اقامت انگلستان را دارید؟ حتما لینک را دنبال نمایید

 

هزینه اخذ ویزا استارت آپ انگلستان

اگر بخواهیم درباره هزینه اخذ ویزا استارت آپ انگلستان دهیم می‌توانیم بگوییم که این هزینه به وضعیت شما و همچنین محل ارائه درخواست شما بستگی دارد. اگر از خارج از انگلستان درخواست خود را ارسال می کنید، باید برای دریافت این ویزا ۳۶۳ پوند بپردازید، ولی اگر شما ساکن کشور انگلستان هستید، برای تغییر ویزای خود می‌توانید ۴۹۳ بپردازید و همچنین شما باید این هزینه ها را برای شریک زندگی و هر یک از فرزندان خود هم به همین ترتیب پرداخت نمایید تا بتوانید این ویزا را برای آنها دریافت کنید.

هزینه هایی که شما برای اخذ ویزای استارت آپ می‌پردازید در برابر هزینه های دیگری که برای دیگر ویزاها می‌پردازید کاملا مطلوب و مقرون به صرفه می باشد و همچنین این ویزا دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل امروزه بیشتر متقاضیان تمام سعی خود را می کنند که بتوانند برای خود و همراهان، اقامت کشور انگلستان را از طریق ویزای استارت آپ بگیرند.

مطالب مرتبط