خرید فلزیاب | خرید فلز یاب | خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب بیونیک

این ردیاب می تواند اشیایی از جنس طلای طبیعی مانند قطعات طلا یا رگه های طلا را بیابد و همچنین می تواند اشیای طلای دفن شده درخاک ازجمله جواهرات، زیورآلات، مجسمه های طلا یا نقره، حلقه های طلا و سکه های طلا یا نقره را شناسایی نماید. این طلایاب دوربرد همچنین می تواند برای جستجوی طلا در بستر رودخانه و نزدیک ساحل مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این طلایاب می تواند طلا را به طور دقیق و درست در کوهستان، جنگل و بیابان تشخیص دهد و بیابد.طلایاب بیونیک ۰۱ نه تنها می تواند در زمینهای خشک خوب عمل کند بلکه برای فضاهای مرطوب و نمناک و خاکهای خیس نیز مناسب می باشد و می تواند پس از یک روز بارانی بدون هیچ مشکل و مسئله ای مورد استفاده قرار گیرد. شما عزیزان میتوانید برای خرید فلزیاب به سایت ما مراجعه کنید.

این دستگاه می تواند برای.تشخیص و شناسایی طلا با محدوده و دامنه زیاد جستجوگر طلا ردیاب دوربرد خود را قبل از شروع جستجو و ردیابی تنظیم میکند.برای آزمودن اولیه یک منطقه و زمین ناشناخته بکاررود تا مکانهای دفن شدن گنجها در آن تعیین شود، بنابراین استفاده از این دستگاه به آن دسته ازجویندگان طلا که هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه باید جستجو را از کجا شروع نمایند ندارند توصیه می شود. با استفاده از این دستگاه جویندگان طلا می توانند یک دید و بررسی کلی از منطقه ای بزرگ بدست آورند.این تکنولوژی دوربرد بطور ویژه برای مناطقی که پیاده راه رفتن در آن سخت است یا ممکن نیست طراحی شده است.

این کاربرد به جنگلها، کوههای سنگی و مسیرهای سنگی و ناهموار تعلق دارد.جستجوگر طلا میتواند با قرار دادن دستگاه بیونیک ۰۱ در جهات مختلف و حرکت دادن آن بطور افقی از سمت چپ به راست ویا برعکس مسیر و جهتی را که اشیای طلا یا نقره دفن شده در آن قرارگرفته اند تشخیص دهد و بیابد. یابنده طلا زمانی که دستگاه را در مسیر شیء طلا یا نقره قرار دهد بلافاصله یک سیگنال صوتی و یک پیغام روی صفحه نمایشگر دریافت میکند.اگر این دستگاه درست تنظیم شود تنها نسبت به اشیای طلا و نقره واکنش نشان می دهد، و دیگر فلزات آهنی یا دیگر انواع فلزات و نیز حفره ها را نشان نخواهد داد. زمانی که یک سیگنال مثبت بدست آمد، این جریان اسکن کردن بافاصله باید در مسیری یکسان از موقعیتی دیگر تکرار شود (مثلاً جوینده طلا می تواند ۵۰ متر به چپ یا راست حرکت کند). در مکانی که هر دو سنجش به یکدیگر برخورد کردند، ممکن است یک شیء طلا یا نقره مدفون باشد. این روش مشخص شدن متقاطع نامیده می شود.

 

خرید فلزیاب قوی روور لوکس

Rover Deluxe چند دستگاه در یک دستگاه منوی اول این دستگاه یک فلزیاب قوی با تفکیک بسیار بالا برای پیدا کردن آهن ، مس ،آلومنیوم ،نقره و دیگر فلزات است که با تفکیک صد درصد خود کار جوینده را بسیار ساده و راحت میکند .فقط کافی است با ولوم دستگاه شما مشخص کنید دنبال چه فلزی میگردید و دستگاه به صورت اتوماتیک بقیه فلزات را حذف میکند .چنانچه قصد خرید فلز یاب را دارید به سایت ما مراجعه کنید.

در بخش فلزیابی احتیاجی به استفاده از کامپیوتر نیست و خود دستگاه با سیگنال صوتی خود نوع فلز و محل آن را دقیق برای شما مشخص میکند .قدرت بخش تفکیک و فلزیابی روور دولوکس در این است که مواد معدنی هیچ تاثیری و اختلالی در تشخیص دستگاه ندارند و دستگاه به راحتی همان فلزی را که شما انتخاب کرده اید حتی در زمینی با مواد معدنی بسیار بالا پیدا میکند .منوی دوم دستگاه که به صورت رادار نفوذ کننده در زمین کار میکند میتواند تا عمق ۱۸ متر با سنسور استاندارد خود دستگاه و تا عمق ۲۵ متر با سوپر سنسور نفوذ کرده و تصویری از زیر زمینی که شما اسکن میکنید برای شما روی صفحه کامپیوتر بیاورد.

این انتقال داده ها به صورت بلوتوث بوده وبه صورت اتوماتیک به کامپیوتر شما که در کنار زمین می باشد منتقل می شود .یکی دیگر از نقاط قوت روور دولوکس در این است که در موقع اسکن گرفتن از زمین منوی اول و دوم به همراه هم کار میکنند و به همین خاطر دستگاه از قدرت تفکیک بسیار بالایی برخوردار میشود .منوی دیگر دستگاه شما را قادر می سازد که یک محوطه را اسکن کنید و آن را در حافظه دستگاه ذخیره کنید و بعد در موقع مناسب آن را به کامپیوتر منتقل کنید .این برای جاهایی که بردن کامپیوتر مقدور نیست بسیار مناسب است .

بعد از انتقال تصاویر به کامپیوتر میتوانید آنها را تحلیل کرده و نه تنها وجود فلز مورد نظر خودتان را تشخیص بدهید بلکه لایه های خاک و سنگ ،تونل ،واتاقک زیر زمینی را تشخیص بدهید .بسیاری از دوستانی که قبلا با دستگاه کار کرده اند می گویند که دستگاه در پیدا کرده تله های موجود در زمین برای آنها بسیار مفید بوده است .در کل این دستگاه فلزیاب چه برای افراد مبتدی و چه برای افراد حرفه ای که نمی خواهند سرمایه گزاری زیادی بکنند توصیه میشود .

 

 

 

مطالب مرتبط