چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم؟

در خود اپلیکیشن اینستاگرام امکان دانلود ویدیو و تصاویر وجود نداد و شما باید از اپلیکیشن ها، سایت ها و روش های دیگر برای دانلود از این اپلیکیشن استفاده کنید.

در این مطلب اپلیکیشن هایی را به شما معرفی می کنیم که برای دانلود از اینستاگرام می باشند. این اپلیکیشن ها برای اندروید (Android) و آیفون (iPhone iOS) هستند و یافتن لینک دانلود آن ها بر عهده خود شما! کافیست نام اپ را در گوگل جستجو کنید.

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم

اپلیکیشن های اندروید و آیفون

 

FastSave for Instagram

با این اپلیکیشن می توانید خیلی سریع ویدیو و تصاویر اینستاگرام را در گوشی اندرویدی خود ذخیره کنید. کار با این نرم افزار آسان می باشد.

 

Inst Download – Video & Photo

این اپلیکیشن نیز برای دانلود فایل های اینستاگرام است. شما می توانید این را نصب کنید و لینک های اینستاگرام را برای دانلود در اپلیکیشن وارد کنید. باقی کار را به خود اپلیکیشن بسپارید.

Snaptube

از معروف ترین اپلیکیشن های دانلود ویدیو های اینستاگرام و سایر سایت ها است. شما می توانید این اپلیکیشن را در گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید.

 

Regrammer – Instagram reposter

عکس ها و فیلم های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید و در حساب یا همان صفحه شخصی خود ارسال کنید. کار با این نرم افزار آیفون نیز آسان است.

 

Story Reposter for Instagram

به این اپ نیز می توانید استوری های اینستاگرام را دانلود کنید. خیلی راحت برای شما در گوشیتان ذخیره می کند.

 

این ها از بهترین اپلیکیشن های دانلود ویدیو های آنلاین و بخصوص از اینستاگرام می باشند که می توانید در اینترنت پیدا کنید. برای دانلود نام هر یک را در بازار، گوگل پلی یا خود گوگل جستجو کنید. ما به شخصه خود این اپلیکیشن ها را امتحان نکرده ایم و تست آن ها را به شما می سپاریم. پس از تست به همین صفحه برگردید و نظر خود را درباره هر یک برای ما و سایر کاربران در بخش نظرات پایین همین صفحه ارسال کنید.

لازم به ذکر است که بعضی از این اپلیکیشن ها از سایر سایت ها نیز پیشتیبانی می کند و شما برای دانلود از یوتیوب، فیس بوک و … می تونید استفاده کنید. اگر اپلیکیشن از شما در خواست ثبت نام کرد شما باید یک ایمیل بسازید (ساخت ایمیل) و سپس از آن برای ثبت نام استفاده کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را نیز می توانید از این لینک دانلود کنید.

مطالب مرتبط