اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

نظام مبله استارتاپی است که از سال ۱۳۹۴ به طور رسمی با ایده ایجاد بستری آنلاین در زمینه”  اجاره آپارتمان مبله در تهران ” شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر تبدیل به بزرگترین فایلینگ آپارتمان مبله در کشور شده است. نظام مبله در کنار سایر استارتاپهای نو پای ایرانی پیشرفت قابل توجهی داشت و امروز به بزرگترین وب سایت اجاره آپارتمان مبله تبدیل شده است که در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات جامعی از این استارتاپ ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

معرفی وبگاه اجاره آپارتمان مبله نظام مبله دات کام

مهندس حمیدرضا نظام دوست در اواخر سال ۱۳۹۴ با شناسایی نیازهای اقامتی عده کثیری از مسافرین شهر تهران اقدام به رفع این نیاز کرد. به صورت میانگین روزانه شش هزار نفر از شهر های مختلف برای اقامت کوتاه مدت به تهران سفر میکنند و نیازمندی محلی برای اقامت خود هستند. با توجه هزینه بالای هتل ها و مسافرخانه ها ، همچنین شرایط خاص آنها برای در اختیار گذاشتن محل اقامت برای مسافرین ، مشکلاتی برای مسافرین شهر تهران علی الخصوص مسافرین مجرد بوجود آمد.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران چه مزایایی نسبت به اقامت در هتل ها دارد ؟

نظام مبله با اجاره آپارتمان مبله در تهران دو مشکل فوق را برطرف نمود. کلیه مسافرین شهر تهران می‌توانند با هزینه کم به صورت موقتی ( روزانه یا ماهانه ) آپارتمان مبله خود را با تمام امکانات رفاهی از وب سایت نظام مبله به آدرس http://nezammoble.com  اجاره نمایند و ضمن صرفه جویی در هزینه ، از امکانات و رفاه بیشتری نیز استفاده کنند.

با توجه به آماده سازی بزرگترین فایلینگ آپارتمان مبله در کشور ، این امکان برای شما فراهم است تا در اقصی نقاط شهر تهران آپارتمان مبله خود را انتخاب و اجاره نمایید. با یک بررسی اجمالی متوجه میشویم که اکثر هتل ها و مسافرخانه های شهر تهران در طرح ترافیک راهنمایی و رانندگی میباشند که این مورد مشکلات زیادی را برای رفت و آمد با خودروی شخصی برای مسافرین شهر تهران بوجود می‌آورد.

از دیگر ویژگی های نظام مبله اجاره سوئیت برای اسکان خانواده کم جمعیت و یا افرادی هست که به صورت انفرادی سفر کرده اند ، در واقع نظام مبله در کنار اجاره آپارتمان مبله در تهران در اجاره سوئیت نیز خدمات شایانی را ارائه می‌دهد.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران | http://nezammoble.com

 

چگونه در وب سایت نظام مبله آپارتمان مبله مورد نظر خود را اجاره کنیم ؟

در وب سایت نظام مبله بیش از ۲۰۰ فایل آپارتمان مبله موجود میباشد که بر اساس موقعیت مکانی و ویژگی های ساختمانی دسته بندی شده اند.

ابتدا به بررسی دقیق فایل مورد نظران بپردازید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در انتخاب آپارتمان مبله به تجهیزات آن نیز توجه نمایید تا بتوانید تجهیزات مورد نظر خود را نیز در اختیار داشته باشید. به فرض مثال اگر نیاز به اینترنت پر سرعت دارید حتما بررسی کنید که آن فایل شامل این مورد باشد.

در مرحله دوم با مشاورین نظام مبله تماس تلفنی حاصل نمایید تا ضمن انجام مشاوره آپارتمان مبله خودرا نیز اجاره نمایید.

شاید این که روند اجاره آپارتمان مبله در تهران به این آسانی شده باشد غیر قابل باور باشد ولی امروزه نظام مبله این خدمات را به همین سادگی ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید