هارد اکسترنال ضد ضربه

هارد اکسترنال ضد ضربه

بررسی هارد اکسترنال ضد ضربه adata، هارد اکسترنالی مقاوم برای حفظ اطلاعات شما.

هارد اکسترنال ابزاریست که می تواند تمام اطلاعات حجیم شما را در خود نگهداری کند و همیشه در دسترس شما خواهد بود.

شرکت ای دیتا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد که در زمینه تولید هارد اکسترنال های ضد ضربه فعالیت می کند. در این مطلب سعی شده است تا به بررسی هارد اکسترنال آنتی شوک بپردازیم.

هارد اکسترنال آنتی شوک

هارد اکسترنال آنتی شوک

هارد اکسترنال ضد ضربه adata در نگاه نخست یک هارد اکسترنال با ابعادی بزرگتر نسبت به هارد اکسترنال های معمولی به نظر می رسد. ضخامت بیشتر این محصول بدلیل استفاده از لایه های محافظتی موجود در آن می باشد.

مقاومت

ای دیتا در تولید هارد اکسترنال های ضد ضربه خود توانسته است تا گواهینامه IP68 را کسب کند که این گواهینامه به منزله ضد آب بودن دستگاه می باشد. ضد آب بودن این محصولات در حدی است که می توانید آن را در آب غوطه ور کنید.

 

این کمپانی برای جلوگیری از صدمه دیدن هارد اکسترنال، محصولاتش را به نسل جدید سنسور G-Shock مجهز کرده است تا خیال کاربران  از بابت آسیب دیدن اطلاعات راحت کند. این سنسور می تواند ضربات را تشخیص داده و قبل از آن هارد را خاموش کند تا قدمی محکم در جهت حفظ اطلاعات شما برداشته شود.

هارد اکسترنال ضد ضربه adata همچنین در برابر سقوط از ارتفاع نیز مقاوم است.

هارد اکسترنال آنتی شوک

هارد اکسترنال آنتی شوک

قابلیت ها و امکانات

هارد اکسترنال adata hd720 از پورت USB 3.1 سود می برد که بعنوان بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت شناخته می شود. توسط این پورت می توانید اطلاعات را با سرعت بسیار بالایی منتقل کنید و دیگر نیازی نیست که برای انتقال چند گیگابایت دیتا از هارد به سیستم، مدتی طولانی صبر کنید!

این هارد اکسترنال در انواع و حجم های مختلفی عرضه می شود. adata hd720 2tb و adata hd720 1tb از جمله بهترین هارد اکسترنال ۲۰۱۷ می باشند.

هارد اکسترنال آنتی شوک

هارد اکسترنال آنتی شوک

کلام آخر

 

ای دیتا HD720 یک هارد اکسترنال قدرتمند با ظاهری خشن و سرعت بالا در انتقال اطلاعات است. اگر قصد دارید که اطلاعات خودتان را در یک محصول مقاوم نگهداری کنید و اولویت شما با ظریف بودن هارد نیست، شما می توانید آخرین قیمت هارد اکسترنال adata hd720 2tb را در فروشگاه اینترنتی قطعات کامپیوتر و لپ تاپ پورومیکس مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید