آغاز یک رقابت جدید بین کسب و کارها

آغاز یک رقابت جدید بین کسب و کارها

 

محبوبیت بالای اینترنت باعث شده امروزه بسیاری از کسب و کارها شغل و جنبش بازرگانی خود را به واسطه این رسانه گسترش دهند. از طرف دیگر، کاربران اینترنت هم به علت ورود کمپانی های معتبر به این عرصه، کم کم اعتماد زیادی به اینترنت پیدا کرده اند و حاضر به هزینه کردن پول خود به صورت آنلاین شده اند. وقتی هم که رقابت زیاد باشد،

طبیعتاً نیاز زیادی به روش های تبلیغاتی کارساز احساس می شود. و چیزی که چه بسا در ایران هنوز جایش خیلی پر نشده باشد، هستی آموزش های درست در زمینه شیوه های موثر تبلیغات اینترنتی است. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم سه شیوه کارساز برای تبلیغات اینترنتی و جذب مخاطبان بیشتر را به شما شناسایی نماییم.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت

 

در سوی دیگر معادله گوگل، گزینه سئو و بهینه سازی تارنما وجود دارد. سئو به معنی بهینه سازی تارنما برای موتور جستجو است و دربرگیرنده تمام کارهایی است که شما انجام می دهید تا بتوانید رتبه های بهتری را در نتایج طبیعی کسب کنید. یعنی زمانی که کاربر یک جستجوی مرتبط با کار شما را انجام داد، شما را در بین نتایج اول ببینید.

 

سئو و بهینه سازی سایت به طور کلی شامل دو بخش است:

سئو و بهینه سازی درونی وب سایت: که یعنی شما صفحات سایت خویش را ویرایش می کنید تا از کیفیت بیشتری برخوردار باشند و نیاز کاربران را بهتر برآورده کنند. بدین ترتیب، گوگل شما را به عنوان یک منبع خود می شناسد و در نتیجه، با اعتماد اکثریت شما را در بین نتایج بالا نمایش می دهد. سئو داخلی شامل موارد بسیاری است:بهینه سازی متن صفحات با سنجیدگی به واژه ها کلیدی، بهینه سازی سایت برای گوشی و تبلت، بهینه سازی کدهای وب سایت، برپایی لینک های داخلی، تولید محتوا و …

سئو و بهینه سازی خارجی وب سایت: که یعنی شما باید از سایت اینترنتی های خوب، معتبر و پیوسته به خود، لینک بگیرید. وقتی یک تارنما دیگر، کاربر خودش را به سمت وب سایت شما هدایت می کند، گوگل این جستار را به منزله اعتماد آن سایت اینترنتی به شما می بیند و در نتیجه، شما را به عنوان یک منبع خوب می شناسد. پس هر چقدر که لینک هایی که به سمت شما داده می شود، بیشتر باشد، اقبال شما هم برای رتبه های بالای گوگل زیاد است.

 

 

شرکت های بسیاری (از جمله شرکت ما) هستند که خدمات سئو و بهینه سازی سایت را به شما ارائه می دهند. اما بسیاری از این شرکت ها، رویکردی غیر مسئولانه در مقابل موضوع دارند و حتی اگر هزینه کمی از شما بگیرند، نباید به سراغشان بروید. اگر هم دوست دارید در ارتباط با سئو بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ مطالب تعلیم سئو و بهینه سازی ما بروید. در طی این مقالات، ما از ساده ترین اصول سئو تا پیشرفته ترین آنها را به شما تعلیم خواهیم داد و کمک می کنیم با آگاهانیدن بیشتر در مورد سئو سایت خویش تصمیم بگیرید.

 

رپورتاژ خبری

آخرین روشی که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم، رپورتاژ خبری است. می پرسید هدف از رپورتاژ خبری چیست؟ خب ساده است، رپورتاژ خبری یک مقاله برای تعلیم یا شناسایی فرآورده و خدماتتان است که می نویسید و در تارنما های پربازدید و با اعتبار بالا منتشر می کنید. مثلا همین متنی که الان مشغول خواندنش هستید، یک رپورتاژ خبری از طرف شرکت بازاریابی ما یعنی میموس است که در آن به آموزش در زمینه شیوه های تبلیغات اینترنتی می پردازیم.

اما اینکار چه مزیتی دارد؟ خب ساده است… در درجه نخست شما مشغول معرفی خویش و خدماتتان به مشتری هستید. منتها، بر خلاف سایر شیوه های تبلیغاتی، شانس این را دارید که کامل درباره شغل خود تبادل نظر کنید و به جزئیات و مزایای آن بپردازید. در واقع، نوشتن یک مقاله به بیننده کمک می کند تا بهتر با شما آشنا شود و اعتماد زیادی به شما کند. به خصوص اگر که مطلب شما واقعاً مفید باشد و در سایت پربازید و حتی مرتبطی منتشر شود.

اما این فقط مزیت رپورتاژ خبری نیست. رپورتاژ خبری یک مزیت بزرگ سایر هم برای شما دارد و آن چیزی نیست جز لینک سازی. در واقع، از طریق رپورتاژ خبری شما می توانید از سایت های مرتبط و معتبر، برای خود لینک بگیرید و به اعتبار خود بیفزایید. به این ترتیب، گوگل نیز شما را به عنوان یک منبع معتبرتر خواهد شناخت و شما را در نتایج بالاتری نمایش خواهد داد.

در صورتی که می خواهید بیشتر در باره رپورتاژ خبری و مزایای آن بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ راهنمای خرید رپورتاژ بروید و آن را کامل مطالعه کنید. همچنین، اگر قصد دارید از این طریق تبلیغاتی بهره ببرید، بد نیست اگر به صفحه خدمات رپورتاژ خبری ما به آدرس https://mimos.ir/promote/ سری بزنید. چرا؟ ساده است:چون ما می توانیم رپورتاژهای خبری شما را با تخفیف منتشر کنیم و هزینه مالی شما را کاهش دهیم، در وقت شما صرفه جویی نماییم و در نهایت، به کیفیت کار شما بیفزاییم.

 

آموزش بازاریابی دیجیتال و گرفتن مشاوره بازاریابی

در نهایت، اگر علاقه مند هستید بیشتر در مورد شیوه های بازاریابی و جذب مشتری بخوانید، توصیه می نماییم به سراغ وبسایت ما بروید و مطالب آموزش بازاریابی اینترنتی آن را بخوانید. اگر هم که وقت زیادی ندارید که خودتان به تبلیغ و بازاریابی بپردازید و ترجیح می دهید خیلی سریع تر شیوه های درست را بشناسید، توصیه می نماییم با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بازاریابی بگیرید تا بهترین راه های تبلیغاتی را متناسب با بودجه خود معرفی کنید. یا آنکه به سراغ صفحه خدمات بازاریابی اینترنتی ما بروید تا بیشتر با کار و سرویس ما آشنا شوید.

مطالب مرتبط