تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران احتمالا یکی از جالب ترین بخش های کار ساختمانی است. همانطور که ما سازه های بیشتری می سازیم، گاهی به نقطه ای می رسیم که باید سازه های قدیمی را خراب کنیم یا به دلایل ایمنی یا برای ایجاد فضا برای ساختمان های جدیدتر. با نیاز مردم همراه باشید تا بهترین تخریب کار ساختمان در تهران را بشناسید.

آشنایی با تخریب ساختمان

تخریب فرآیند برچیدن یک ساختمان به روشی از پیش برنامه ریزی شده یا کنترل شده است. با این حال راه های زیادی برای تخریب ساختمان ها وجود دارد. این کار به متخصصان بسیار آموزش دیده نیاز دارد که با زباله، شرایط آب و هوایی، مواد، جرم و فیزیک کار کنند. روش ساخت بسته به نوع ساختمانی که باید تخریب شود متفاوت است.

هزینه تخریب ساختمان در تهران

همانطور که می دانید هزینه تخریب ساختمان در تهران نمی تواند هزینه و قیمت قطعی برای انجام کارهای ساختمانی داشته باشد. میزان تخریب و میزان تجهیزات مورد نیاز. پس برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تخریب کار ساختمان

شماره تلفن تخریب کار ساختمان در تهران در آگهی های نیاز مردم میتوانید مشاهده کنید که با ثبت آگهی رایگان خود شماره های را در سایت درج کرده اند.

فرآیند پیش از تخریب

تخریب ساختمان در تهران قبل از اجرای تخریب، کارشناسان باید چندین عامل مختلف را در نظر بگیرند. یک فرآیند تخریب برای هر پروژه سفارشی شده است و معمولا شامل مراحل زیر است:

  • بررسی ساختمان: کارشناسان ویژگی های مختلف یک ساختمان مانند مصالح، کاربری ساختمان، روش ساخت، وضعیت، شرایط زهکشی، شرایط ترافیکی، کدهای ساختمان و جوامع مجاور را بررسی می کنند. مطالعه این پارامترها به تعیین بهترین روش تخریب ساختمان کمک می کند.
  • حذف مواد خطرناک: از پرسنل متخصص خواسته می شود تا قبل از تخریب، مواد خطرناک مانند مواد معدنی آزبست، مواد رادیواکتیو، مواد قابل اشتعال و آلودگی نفتی را از ساختمان خارج کنند.
  • طرح تخریب: کارشناسان یک طرح دقیق تهیه می کنند که نشان می دهد چه چیزی در تخریب دخیل است، چگونه انجام می شود، تجهیزاتی که استفاده می شود و چه مقدار زباله برای پاکسازی نیاز دارند.
  • اقدامات ایمنی: به کارگران، سرپرستان، اپراتورها و مهندسان سایت در مورد خطرات احتمالی مانند مواد قابل اشتعال و قرار گرفتن در معرض صدا و گرد و غبار توصیه می شود. شرکت تخریب نیز باید مجوزهای مناسب را تضمین کند.

بهترین روش تخریب ساختمان

بهترین روش تخریب ساختمان گام بعدی انتخاب ایمن ترین و کارآمدترین روش تخریب است که در حد بودجه باشد. روش‌ های تخریب ساختمان می‌ توانند از انفجارهای ویرانگر تا برداشتن تکه تکه غیرقابل انفجار متغیر باشند. برخی از آن ها شامل انفجار، بیل مکانیکی، توپ های خراب، بولدوزر و تخریب انتخابی است.

انفجار ساختمان

انفجار دراماتیک ترین روش تخریب ساختمان است اما به دلیل ماهیت خاص آن در کمتر از ۱ درصد پروژه های تخریب از انفجار استفاده می شود. اگر فضا اجازه دهد، مواد منفجره روی ستون‌های سمت چپ ساختمان قرار می‌گیرند و هنگام انفجار به طرفین پرتاب می‌شوند. کابل ها اغلب برای کنترل فروریختن ساختمان استفاده می شوند که این روش را به گزینه ای امن تر تبدیل می کند. اگر فضا محدود باشد روش دوم قرار دادن مواد منفجره در قسمت پایینی و قسمت میانی ساختمان است تا خود ساختمان فرو بریزد. انفجار به تخصصی به نام بلستر نیاز دارد و اغلب برای تخریب سازه های بزرگ در مناطق شهری استفاده می شود. برای یک انفجار موفقیت آمیز مراحل زیر لازم است:

بررسی بلوپرینت: Blaster نقشه های ساختمان را برای تعیین مناطقی که باید منفجر شوند بررسی می کند.
آماده‌سازی محل: خدمه با برداشتن دیوارهای غیرباربر، تضعیف ستون‌های نگهدارنده و پیچیده کردن ستون‌ها در حصار برای یک قطره تمیز با آوار کمی، محل را آماده می‌کنند.
تعیین مواد منفجره: انفجار مواد منفجره را بر اساس مصالح ساختمانی انتخاب می کند.مواد منفجره را در جای خود قرار دهید: مواد منفجره ستون ها و ستون ها را معمولاً در چند طبقه بالایی سوراخ می کنند تا به شکستن ساختمان به قطعات کوچکتر کمک کنند.
زمان انفجار: انفجار ابتدا بار الکتریکی ایجاد می کند. هنگامی که جریان از سیم عبور می کند، گرم می شود و مواد قابل احتراق را مشتعل می کند و ماده منفجره اصلی را منفجر می کند. مواد منفجره را می توان با تنظیم بازدارنده برای تأخیر در انفجار زمان بندی کرد تا منفجر شوند.

 

تخریب با بیل مکانیکی

بیل مکانیکی اغلب برای تخریب ساختمان های کوچک مانند خانه ها و ادارات استفاده می شود. تخریب از ارتفاع روش ایمن تری برای از بین بردن سازه ها در نظر گرفته می شود زیرا زباله های پرنده کمتر، گرد و غبار کمتر، سر و صدای کمتر و خطر کمتری برای اپراتور وجود دارد. کاهش آلودگی صوتی ناشی از تخریب پیشرفته به حفظ امنیت جامعه اطراف کمک می کند. خود ساختمان عمدتاً از درزهای متصل به بیل مکانیکی تخریب می شود. رایج ترین آنها قیچی، سنگ شکن و چکش هیدرولیک است. یک بازوی مجهز به ابزار سازه را از بالا به پایین می کشد و آن را می شکند. سپس کارگران زمینی ویژه از چکش، پتک و سنگ شکن برای تبدیل زباله ها به آوار استفاده می کنند. اندازه مناسب بوم بستگی به ساختمان دارد. ساختمان‌های بلند مانند هتل‌ها اغلب دارای فولاد سبک هستند که در بالای آن قرار گرفته‌اند، بنابراین ارتفاع‌های بلند بوم باید بر تجهیزات سنگین اولویت داشته باشند. از سوی دیگر، ساختمان‌های صنعتی به تجهیزات سنگین برای حذف مواد ضخیم‌تر و در نتیجه منحصربه‌فرد نیاز دارند که می‌توانند وزن بیشتری نسبت به بلندی خود تحمل کنند.

مطالب مرتبط