چگونه ۲۰ هزار فالوور اول خود را در اینستاگرام به دست آورید؟

تمام پیج‌های کسب و کار در اینستاگرام به دنبال داشتن فالوورهای‌های بیشتر هستند. این فالوورها در رشد کسب و کارشان بسیار مفید هستند و ارزش وجود آن‌ها را می‌دانند. به دست آوردن فالوور‌های اولیه می‌تواند دشوار باشد، اما وقتی چند فالوور به دست آورید، می‌توانید به سرعت تعداد بیشتری فالوور جذب کنید. این به این دلیل است که فالوور‌هایی که دارید می‌توانند افراد بیشتری را به محتوای شما جلب کنند و شما می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. با ما در ادامه این مطلب در سایت ون موزیک همراه باشید.

 خرید فالوور

وقتی تصمیم می‌گیرید فالوورهای‌های خود را افزایش دهید، در مورد خرید فالوور در اینستاگرام چیزهایی خواهید شنید. تنها مشکل این است که هر کسی نظر متفاوتی در مورد آنچه شما باید انجام دهید، دارد. مهم این است که وقتی فالوورهای‌ اینستاگرامی را می‌خرید، باید محتوای خوبی هم منتشر کنید. اگر به خرید فالوور در اینستاگرام ادامه دهید، بدون اینکه واقعاً شروع به کار کرده و محتوای خوبی برای آن فالوور‌ها فراهم کنید، منطقی نخواهد بود. اگر سعی کنید با کار کردن روی آن فالوورهای فعلیتان بخواهید فالوورهای جدید به دست آورید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به اولین ۲۰ هزار فالوور خود برسید، بنابراین بهتر است چند کا فالوور بخرید و سپس به کار بر روی به دست آوردن بهترین نتایج ادامه دهید. مطمئن شوید که شرکت‌های خوبی را برای خرید فالوور انتخاب میکنید، در غیر این صورت می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند. برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید به لینک https://mymember.shop/خرید-فالوور-ایرانی-واقعی مراجعه نمایید.

 تبلیغ متقابل در پیج ها و گروه‌ها

ممکن است بخواهید اینستاگرام خود را در خود اینستاگرام تبلیغ کنید، اما مخاطبین مورد انتظار شما فقط در اینستاگرام نیستند. شما هم می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا رشدی به دست آورید هم می‌توانید از گروه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌هایی دیگری مانند، تلگرام، کورا، ردیت و فیسبوک هم استفاده کنید. حتی می‌توانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرده و هر زمان که کلیدواژه‌ای استفاده شود، مطلع شوید. می‌توانید این آنالیتیکس را در پست‌های خود در اینستاگرام نمایش دهید و از این طریق برای به دست آوردن فالوورهای‌ بیشتر استفاده کنید.

 بهبود هشتگ‌ها

هشتگ‌ها بسیار مفید هستند زیرا باعث می‌شوند پست‌های شما به دست افراد بیشتری برسد. کلیدواژه‌هایی که افراد جستجو می‌کنند می‌توانند به عنوان هشتگ استفاده شوند و این می‌تواند باعث شود پست‌های شما به دست افراد بیشتری برسد. ابتدا، به نحوه ی استفاده خود از هشتگ‌ها نگاه کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا ادامه دادن به کاری که انجام می‌دهید ایده خوبی است یا باید تغییراتی در نحوه استفاده خود از آن هشتگ‌ها ایجاد کنید. برخی پست‌ها ممکن است به هشتگ‌های بهتری نیاز داشته باشند و شما ممکن است نیاز به استفاده از هشتگ‌های بهتری داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که از هشتگ‌های درست به نحو حداکثری استفاده می‌کنید. سپس، به رقیب های خود و نحوه استفاده دیگران از هشتگ‌هایشان و چیزی که آن‌ها را موفق می‌کند نگاه کنید. شما می‌توانید از این موارد استفاده کنید تا هشتگ‌های خود را بهبود ببخشید.

یکدیگر را تایید کنید

دقیقاً مانند چگونگی تلاش شما برای موفقیت در اینستاگرام، بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر نیز در تلاش برای انجام همین کار هستند. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید و از آن‌ها بخواهید محصولات شما را تایید کنند و شما نیز محصولات آن‌ها را تایید کنید. ممکن است زمان ببرد تا برند مناسبی برای همکاری پیدا کنید زیرا هر برندی خوب نیست. با این حال، پس از یافتن یک برند خوب که ایده‌های مشابهی با شما دارد، کار کردن با آن بسیار آسان‌تر خواهد بود. بهتر است یک شرکتی را پیدا کنید که رقابت مستقیمی با شما نداشته باشد و در یک بخش غیرمرتبط باشد. یافتن این شرکت‌ها ممکن است دشوار باشد، اما اگر این کار را انجام دهید، ممکن است در نهایت از طریق شریک دیگر خود، مشتریان جدید بسیاری پیدا کنید. برای یافتن یک برند، می‌توانید به فالوورهای خودتان نیز نگاه کنید زیرا ممکن است شخص خوبی را در بین آن‌ها پیدا کنید.

هایلایت های خود با استوری هایتان تقویت کنید

وقتی استوری هایتان را منتشر می‌کنید، مردم می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد شرکت شما به دست آورند. با این حال، استوری ها تنها برای ۲۴ ساعت باقی می‌مانند و سپس حذف می‌شوند، بنابراین بهتر است هایلایت هایی برای بهترین استوری هایتان ایجاد کنید زیرا وقتی افراد پروفایل شما را بازدید می‌کنند، می‌خواهند برخی از استوری ها را ببینند و مردم می‌توانند از طریق این استوری ها اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به دست آورند. حتی مشتریان قدیمی‌تر شما ممکن است استوری های شما را از دست بدهند و شما می‌توانید از هایلایت ها برای در دسترس قرار دادن آن‌ها برای بهره مندی سایرین استفاده کنید. فالوورهای شما حتی می‌توانند این استوری ها را برای افراد دیگر ارسال کنند و این می‌تواند گزینه ی خوبی باشد زیرا محتوای بیشتری وجود دارد که مردم می‌توانند استفاده و برای دیگران ارسال کنند. این می‌تواند به شما محبوبیت بیشتری بخشد.

لینک دادن به ویدیوهای IGTV

گاهی اوقات، برندها ممکن است فقط روی پست‌ها و استوری ها تمرکز کنند، اما استفاده از ویدیوهای زنده و IGTV نیز خوب خواهد بود. IGTV برای انجام ویدیوهای طولانی‌تر توسط افراد طراحی شده است. شما می‌توانید از آن برای نمایش محصولات و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید و این می‌تواند به افراد کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شما کسب کنند. بسیاری از اوقات افراد ممکن است تمایل داشته باشند ویدیوهای یک محصول را به جای تصاویر ببینند. بازکردن جعبه‌ها (Unboxings) عامل بزرگی است که می‌توانید در ویدیوهای خود انجام دهید تا مردم را از محصولات خود آگاه کنید. مشتریان همچنین در شبکه‌های اجتماعی تعامل خواهند داشت و شما می‌توانید در مورد محصولات خود و نحوه پسندیدن محصولات خود توسط افراد اطلاعات کسب کنید. حتی می‌توانید از بازخورد برای بهبود محصولات موجود خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که کدام محصولات جدید را به بازار عرضه کنید.

 

نتیجه‌گیری در مورد بدست آوردن ۲۰ هزار فالوور اول اینستاگرام

با کار سخت و هوشمندانه، شما به راحتی می‌توانید به ۲۰ هزار فالوور در اینستاگرام دست پیدا کنید و حتی بیشتر رشد کنید. باید محتوای خوبی ارائه دهید زیرا این می‌تواند به رشد شما کمک کند چون افراد شروع به لایک کردن محتوایی که شما ارائه می‌دهید خواهند کرد و تصمیم میگیرند شما را فالو کنند. شما همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که فالوورهایی بخرید زیرا می‌توانید بسیاری از زمان و کار اولیه‌ای که برای رشد یک کانال لازم است را پشت سر بگذارید. اگر می‌خواهید فالوورهای خود یا برند خود را افزایش دهید، خرید فالوور می‌تواند خوب باشد زیرا این موضوع می‌تواند شما را جلوتر از رقیب هایتان قرار دهد. بهتر است از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است به نفع خود استفاده کنید. از هشتگ‌ها، قدرت ریلزها و  گزینه‌های IGTV استفاده کنید زیرا این موراد می‌توانند به رسیدن محتوای شما به چشم افراد بسیار بیشتری کمک کند.

 

مطالب مرتبط