طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان بهترین روش تبلیغ برای صاحبان کسب و کاری است که در شهر اصفهان فعالیت دارند و در کل بدون شک بهترین و اقتصادی ترین روش تبلیغاتی ، تبلیغات اینترنتی است . قبل از شروع تبلیغات اینترنتی بهتر است نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید تا تبلیغات شما بازدهی بیشتری داشته باشد و به غیر از نمایش آگهی در اینترنت با ارجاع به سایت شما در جهت افزایش رتبه سایتتان نیز تاثیر مستقیم داشته باشد . قطعأ طراحی یک وب سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی قوی ، تأثیر مثبت و مهمی در فعالیت شما و جذب مخاطبین خواهد داشت . مطالبی که در این چند سطر بیان میشود بیشتر در زمینه کسب و کار محلی موفق در اینترنت می باشد و شما را کمک میکند تا در جستجو های محلی جایگاه بهتری داشته باشید .
پایه و اساس سایت طراحی شده توسط شما باید بر مبنای هدف باشد .

هدف چیست : در بسیاری از موارد وب سایت ها درباره محصولات خود و کسب و کارشان توضیحاتی را ارائه می نمایند ولی افرادی که به دنبال این محصولات هستند در موتورهای جستجو بدنبال کلمات دیگری جهت رسیدن به این محصولات و وب سایت های مرتبط تلاش می کنند . کل فرآیندی که به توضیح آن میپردازیم مربوط به سئوی سایت می باشد ، در ابتدا باید نسبت به کلمات کلیدی سایت خود و انتخاب بهینه کلمات اقدام نماییم . انتخاب مناسب خود الگوریتم های خاصی دارد و البته اصول مربوط به چگالی کلمات کلیدی، اصول بارگزاری عکس های سایت شما و هر مطلبی که پایه بهینه سازی سایت شما باشد باید رعایت شود که فعلا از گفتن آن اجتناب می کنیم . صرفا یکی از موارد انتخاب بهینه کلمه کلیدی را توضیح می دهیم.

طراحی سایت در اصفهان

ساده ترین روش یافتن عبارات کلیدی

یک روش ساده برای یافتن عبارات کلیدی وبسایت , جستجوی کلمه در گوگل می باشد که گوگل در زمین جستجو پیشنهادهایی را به شما ارائه می نماید از این عبارات نیز می توانید در ایجاد مقالات و همچنین عنوان بندی صفحات وب سایت خود استفاده نمایید.

فرض مثال تجارت شما طراحی سایت می باشد و در شهر اصفهان فعالیت دارید . به جای انتخاب کلمات کلیدی مثل طراحی سایت ، که در صورت انتخاب این کلمه با رقبا سر سختی در گوگل روبرو هستید ، بهتر است بر اساس منطقه تجاری خود نسبت به انتخاب کلمه کلیدی اقدام نمایید . صد در صد انتخاب کلمه کلیدی بهینه طراحی سایت اصفهان می باشد . به عبارت دیگر تمامی توان شما در قرار گرفتن در صفحات اول گوگل بر جستجوی محلی باشد تا سریعتر در اولین صفحات گوگل قرار بگیرید و بازدهی بالاتری داشته باشید .
این مثال برای اکثر تجارت ها صادق است . به عنوان مثال در صورت فروش لوازم بهداشتی در شهر اصفهان ، باید دقیقا کلیه مانور خود را بر محتوای سایت بدین کلمه معطوف نمایید.
بعد از طراحی سایت و قراردادن محتوای مناسب بر مبنای هدفتان ، حال وقت آن رسیده است که نسبت به تبلیغات اینترنتی اقدام نمایید . در همین راستا بهترین روش قرار دادن تبلیغ شما در سایت هایی است ، که اکثرا مخاطب آنها به آن شهر محدود می شوند . این روش سازگاری بیشتری با الگوریتم های جست و جوی گوگل و دیگر موتور های جست و جوگر دارد و رتبه بهتری در نتایج جست و جوی کلمات مورد نظر به دست خواهید آورد . همین عامل احتمال بازدید سایت را توسط کاربران بسیار بالا تر خواهد برد ، همچنین میتوانید سایتی را جهت قرار دادن تبلیغ خود انتخاب کنید که در جستجوهای اینترنتی با کلمه شهر مورد نظر ، آن سایت جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد . سایت هایی نیز هستند که تبلیغات هدفمند دارند و شما را در رسیدن به این هدف و معرفی وبسایت شما به مخاطبان یاری می کنند.
همچنین ثبت مکان شما در گوگل مپ بسیار مفید است و کمک بسیار زیادی در رسیدن به نتایج اول گوگل در جستجو های محلی local search  می کند . برای تاثیر هرچه بیشتر سعی کنید عنوان و توضیحات مکان ثبت شده را متاسب با کلمات کلیدی سایت خود انتخاب نمایید . مثلا زمانی که شما در زمینه بهینه سازی سایت در شهری مثل اصفهان فعالیت دارید میتوانید عنوان مکان را واحد طراحی سایت شرکت سپاهان گستر نامید و در توضیحات آن عبارت سئوی سایت در اصفهان را قرار داد . در این حالت در جستجوی این کلمه در گوگل مپ شانس بالاتری دارید . همچنین نقشه گوگل را در سایت خود نیز قرار دهید تا موتور جستوگر مطمئن شود این مکان متعلق به سایت شماست . بهتر است نقشه را در صفحه ای مثل تماس با ما قرار داده تا اینکه در فوتر سایت خود بگذارید . همچنین ذکر شماره محلی نیز تاثیر دارد ، به عنوان مثال اگر در شهر اصفهان فعالیت دارید شماره تلفن خود را با پیش شماره شهر اصفهان قرار دهید.


با رعایت نکات فوق کسب و کارهای محلی و کوچک میتوانند با هزینه ای بسیار کم جایگاه خوبی در جستجوهای محلی پیدا کنند . بدون شک این روش تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار شما دارد و آن دسته از مخاطبینی را که در دنیای مجازی به دنبال هدف خود هستند که تعداد آن ها نیز امروزه بسیار زیاد است به سایت شما هدایت میکند . مطمئنا کسانی که عبارات کلیدی سایت شما را جستجو میکنند جزء مخاطبینی هستند که میتونید با هنر فروش خوب آن ها را به مشتری تبدیل کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از سایت webnab.ir بازدید کنید و مقاله های مرتبط در این زمینه را مطالعه نمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید